خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

برگزاری رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ ملایر

همدان-فرماندار ویژه شهرستان ملایر از برگزاری رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
برگزاری رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، معاون هماهنگی امور عمرانی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در میدان استقلال ملایر برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در حاشیه این رزمایش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی ماه شروع کرده است.

سلمان اسماعیلی تصریح کرد: تاکنون دو جلسه ستاد اصلی خدمات سفر، چهار جلسه ستاد‌های فرعی بخش‌های چهارگانه مرکزی، سامن، جوکار و زند و کمیته‌های ۱۰ گانه با ۱۷۰ مصوبه تشکیل و تدابیر و تمهیدات لازم به لحاظ اقامتی، امنیتی، امداد و نجات، تبلیغات و اطلاع رسانی، بهداشت و... پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت اسکان شهرستان در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی ۴۷۰ تخت با ۱۱۰ سوئیت که با ظرفیت اقامت سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و سالن‌های اسکان اضطراری حدود یک هزار نفر ظرفیت اقامت روزانه را داریم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: زیباسازی شهر‌ها ۶‌گانه در حال انجام است حدود ۵۰ المان مناسبتی و ۱۳۰ المان نوروزی در شهر ملایر نصب شده است و با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند راهداری، بهداشت، امداد خودرو، اورژانس، برق، گاز، آب و... رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش حضور دارند، ادامه داد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از تمام هموطن‌های عزیز دعوت می‌شود که در طول ایام نوروز از جهان‌شهر ملایر دیدن کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات