خبرهای داغ:
شکوهی خبر داد

فعالیت ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی به استان همدان

همدان- رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ همدان از شروع به کار ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی به استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۹۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدرضا شکوهی در ستاد تسهیلات نوروزی استان همدان از شروع به کار ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی به استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی راه‌اندازی و آماده خدمت‌رسانی به هم وطنان عزیز است.

وی از اختصاص شماره تماس ۰۸۱۳۱۳۶ برای پاسخگویی به سؤالات شهروندان و مسافران در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و افزود: شماره تماس ۱۹۰ نیز به‌صورت شبانه‌روزی برای اعلام شکایات بهداشتی، درمانی و اطلاعات دارویی آماده پاسخگویی است.

 نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از فعالیت ۹ درمانگاه دندان‌پزشکی هم‌زمان با ایام عید نوروز خبر داد و گفت: از این تعداد هشت درمانگاه مربوط به شهر همدان و یک درمانگاه نیز مربوط به شهر بهار است.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی درخصوص کمبود کادر درمان از قبیل پزشک و پیراپزشک برای تعطیلات عید نوروز در مراکز بهداشتی و درمانی وجود ندارد، ابراز کرد: در شهرستان همدان بیمارستان‌های بعثت، فاطمیه، شهید بهشتی، قلب فرشچیان، کودکان اکباتان و فرشچیان سینا، در شهرستان تویسرکان بیمارستان ولی عصر (عج) و شهیدسلیمانی، در شهرستان بهار بیمارستان آیت‌الله بهاری، در شهرستان نهاوند بیمارستان شهیدقدوسی و علیمرادیان، در شهرستان ملایر بیمارستان امام حسین (ع) و مهر، در شهرستان رزن بیمارستان ولی عصر (عج)، در شهرستان فامنین بیمارستان امام حسن (ع) و در شهرستان کبودراهنگ بیمارستان امام رضا (ع) به‌صورت شبانه‌روزی به خدمات‌رسانی مشغول خواهند بود.

 وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۱۵ به‌عنوان شماره اورژانس فوریت‌های پزشکی، جاده‌ای و شهری برای ثبت موارد و گزارش‌ها و رسیدگی به آن‌ها فعال است، اشاره کرد: به تمامی رانندگان گرامی نیز توصیه می‌شود که در این ایام تمامی نکات ایمنی را مد نظر خود داشته باشند.

شکوهی با تأکید بر اینکه ۶۰ درصد تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد، بیان کرد: باید در این زمینه نیز توجه لازم را داشته باشیم و رانندگان حتماً بعد از دو ساعت رانندگی، حداقل ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند و بدانند که این استراحت کوتاه می‌تواند کمک خوبی برای ادامه فعالیت‌های رانندگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات