همایش و مسابقات متنوع ورزشی در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برگزاری همایش و مسابقات متنوع ورزشی در رده بانوان و دانش آموزان در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۲۴
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روزهای پایانی سال 1402، همایش پیاده روی و مسابقات متنوع ورزشی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در سطح شهرستان برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان در حاشیه اجرای برنامه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همایش پیاده روی ویژه بانوان با هدف افزایش سطح توانایی جسمانی و سلامتی آن ها در روستای افتر با استقبال خوبی در مسیر مسجد انصار تا گلزار شهدای روستا با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد.

او افزود: مسابقات داژبال دختران نیز با حضور ۶ تیم از مدارس سرخه در سالن شهدا برگزار و در پایان مسابقات به گروه اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه بیان داشت: همچنین همایش پیاده روی و بازی های بومی محلی با حضور بیش از ۴۰ نفر در روستای اسدآباد برگزار شد.

صفا اضافه کرد: برپایی تمرین و مسابقات داژبال دختران در سالن ورزشی روستای مومن آباد شهرستان با حضور بیش از ۱۰ نفر و برگزاری مسابقات ورزشی در پیش دبستانی نام آوران با حضور بیش از ۷۰ نونهال از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار