توزیع بسته های معیشتی

مشارکت کمیته امداد امام (ره) و سپاه فیروزکوه در تامین ۶۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان/حامی‌یابی و توزیع سبد معیشتی ۲ رویکرد کمیته امداد در ماه رمضان

رییس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه از توزیع بسته‌های معیشتی، میوه شب عید و پوشاک بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان فیروزکوه با همکاری سپاه شهرستان فیروزکوه همزمان ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۶۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

عباس دهباشی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان فیروزکوه بیان کرد: این طرح در قالب کمک مومنانه در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی خیرین ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه قمر بنی هاشم علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

 

وی با بیان اینکه نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار شهرستان فیروزکوه، مخاطب این طرح هستند، افزود: 600 بسته معیشتی در این مرحله توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه بیان کرد: بسته خوراکی شامل کالای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان مانند برنج، حبوبات و … بوده که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر فیروزکوه و خیران نیک اندیش تأمین شده است.

 

دهباشی با بیان اینکه هر بسته معیشتی هفت میلیون ریال ارزش ریالی دارد؛ و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان فیروزکوه توزیع شد؛ گفت در ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه هدف جدی را دنبال می‌کند که جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

 

دهباشی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه از یک یا چند فرزند نیازمند و یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت می‌کنند.

 دهباشی افزود: خوشبختانه در سال گذشته ۲۰۰ نفر از خیرین برای حمایت مالی از این کودکان اعلام آمادگی و در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر وتشکر از شهروندان فیروزکوهی و نیکوکاران ، می‌توانند از طریق شماره تماس ۷۶۴۰۰۰۰۵ به صورت غیر حضوری و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر این نهاد مقدس جهت ثبت نام حامی، حمایت خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۸۲ با هدف از کودکان یتیم و نیازمند و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی ، مسکن و درمان آغاز شده است.

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار