خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود علیخانی با تبریک سال نو پیرامون پیام نوروزی مقام معظم رهبری « جهش تولید، با مشارکت مردم» گفت: بنا داریم در سال جدید جهش تولید با مشارکت مردم را تداوم ببخشیم.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۹۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

جهش تولید با مشارکت مردم را تداوم ببخشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان پیش از ظهر امروز با گرامیداشت عید نوروز و ماه مبارک رمضان در جوار مزار مطهر شهید مصطفی صدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از گرگان اظهار کرد: بنا داریم در سال جدید، جهش تولید را با محوریت مردم و با نظر کارشناسان همراه با یک برنامه‌ریزی هدفمند، اثربخش و چشم‌انداز، تداوم ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه کارنامه درخشان مردمی‌سازی بسترساز شکوفایی اقتصادی است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با سیاه‌نمایی و تزریق ناامیدی در جامعه تمام دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهد اما مردم نشان دادند در تمامی صحنه‌ها کارنامه قابل قبولی داشتند و نمونه بارز آن را در 22 بهمن و انتخابات 1402 شاهد بودیم.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: بنا داریم با افتخار به گذشته و امید به آینده و با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان بتوانیم پیروزی‌های خوبی را در سال ۱۴۰۳ تجربه کنیم.
علیخانی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی معیشت و اقتصاد ما را هدف قرار دادند، افزود: مردم ما همواره با حضور معنادارشان ثابت کردند که پای نظام، انقلاب و آرمانهای امام ایستادند بنا داریم تمام تلاشمان را در راستای تحقق شعار سال به کار ببندیم.
وی خاطرنشان کرد: از تمام ملت ایران بویژه بسیجیان عزیز تشکر می‌کنم که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند ان شاء الله در سال 1403 بتوانیم اقدامات موثری را در افق آینده انقلاب اسلامی ترسیم کنیم.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها