خبرهای داغ:

وقوع انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با وقوع انقلاب اسلامی مسیر تاریخ تغییر پیدا کرد و این انقلاب بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۰
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در آیین بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین که در یادمان شهدای فتح المبین شهرستان شوش برگزار شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران انقلابی که به وقوع پیوست که مسیر تاریخ را تغییر داد و این انقلاب بسیار ارزشمند است چرا که با وقوع آن میهن اسلامی ما راه احیای دین پیامبر (ص) را پیدا کرد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، تمامی کشورهای جهان به صدام کمک کردند تا صدام به پیروزی برسد اما عنایت خداوند با این مردم ایران بود و خداوند متعال این صحنه را هدایت کرد تا به پیروزی برسیم.

رئیس سازمان مدیریت کشور تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس که به آزادی خرمشهر انجامید و اینکه امام خمینی (ره ) این یک حقیقت است که خدا در تمامی صحنه ها عنایت خود را شامل مردم و رزمندگان دفاع مقدس کرده است.

نامی عنوان کرد: ما در برابر نظام سلطه ایستاده ایم و به لطف پروردگار از این پیچ های سخت هم عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه یاد آور شد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام تحریم ها و فشارهای بین المللی در تمامی عرصه های علمی، هوافضا، هسته ای و... جز کشور های برتر جهان محسوب می شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز گریزی به روایت هایی از هشت سال دفاع مقدس زد و گفت:عملیات فتح المبین نقطه عطف جنگ تحمیلی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها