دفاع مقدس دانشگاه شهامت و رشادت بود

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: دفاع مقدس دانشگاه شهامت و رشادت بود و اینجا دانشگاه تعلیم، تربیت، اخلاص و تقوا است که امیدوارم بتوانیم این صفات را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۶۳
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار محمد علیپور شامگاه دوشنبه در جلسه طرح اکرام ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه همه ما به نوعی سرباز هستیم، اظهار داشت: لباس نظام مقدس است چرا که بیش از  ۳۰۰هزار شهید و ۶۰ هزار شهید سرباز و  حدود سه هزار شهید در لرستان داریم.

 

وی با بیان اینکه عمده کسانی که لباس سبز به تن دارند سرباز و بسیجی بودند، افزود: افراد زیادی از فرمانده گروهان گرفته در دوران دفاع مقدس با شهامت به عنوان سرباز شجاع، رشید و عزیز در دوران دفاع مقدس با تمام شجاعت برای انقلاب اسلامی جنگیدند .

 

جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه در دوران گذشته رژیم ستم شاهی با سرباز خوب برخورد نمی‌کردند، تصریح کرد: دفاع مقدس دانشگاه شهامت و رشادت بود و اینجا دانشگاه تعلیم، تربیت، اخلاص و تقوا است که امیدوارم بتوانیم این صفات را حفظ کنیم.

 

وی با بیان اینکه شما سربازان حافظان این مرز و بوم هستید، خاطر نشان کرد: همه ما به نوعی باید از نظام انقلاب دفاع کنیم تا بتوانیم نظام را به صاحب اصلی آن برسانیم.

 

ارسال نظرات