خبرهای داغ:
در همایشی با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۰۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور،  عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی و جمعی از جهادگران در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

 

با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند تجلیل شد

 

در این همایش از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند از قرارگاه سفیران فرهنگ و سازندگی، قرارگاه فتح المبین، قرارگاه انصارالله، قرارگاه بقیه الله، قرارگاه محبان الرضا (ع)، شورای جهادگران و قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) تجلیل شد.

قرارگاه‌های جهادی به سه قرارگاه منطقه‌ای، محلی و پهنه‌ای تقسیم می‌شوند.

 

با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند تجلیل شد

 

در ایام نوروز و ماه رمضان امسال ۳۲۲ گروه جهادی با ظرفیت ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در قالب ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای و ۱۷۷ نقطه شهری و روستای فعالیت دارند.

امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان پویش «خانه دوست کجاست؟» تعریف شده که جهادگران در محله‌های خودشان خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و به آنان خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها