توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

تبریز- همزمان با ماه مبارک رمضان، دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفه مرحومه خیرالنساء در میان نیازمندان تبریز توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۸۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

حجت الاسلام آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

وی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها حدودا یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه های ذیربط قدردانی می کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

 طی این آیین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده های زندانیان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها