خبرهای داغ:

۵۵۰ بسته کمک معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان باغملک توزیع شد

کد خبر: ۹۵۸۸۱۸۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: با حضور مسئولین ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی ره ، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، ۵۵۰ بسته کمک معیشتی به نیت ۲۴ هزار شهید سرافراز استان خوزستان و به تبع آن به نیت ۳۱۵ شهید شهرستان باغملک توزیع شد.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیر و برکت و تشکر از عواملی که همکاری کردند گفت: کمیته امداد هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه های خاصی از جمله طبخ غذا و توزیع ، بسته های مواد غذایی ، اطعام ایتام و حامی یابی برای ایتام دارد.

سید علی موسوی آقائی افزود: این رزمایش کمک مومنانه سراسری در استان خوزستان بوده است که در باغملک نیز ما با هم افزایی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نیت ۲۴ هزار شهید استان و توزیع ۲۴ هزار بسته ، به تبع آن به نیت ۳۱۵ شهید شهرستان انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: از دکتر مهران فتحی مقدم مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به طور ویژه با ما همکاری داشتند و سایر عوامل تقدیر و تشکر میکنم و امیدواریم که حق تعالی این اقدامات خیر را از ما بپذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها