به همت مرکز جهادی طلایه داران ظهور، قرارگاه امام رضا[ع] و سپاه سید الشهداء[ع]

عطر جهاد در لامرد و مُهر پیچید/ شوق خدمت رسانی در بهار بندگی و طراوت نوروز

همزمانی بهار بندگی و طراوت سال نو نه تنها مانع‌ جهادگران نشد که رغبت به جهاد را افزود و روستاهای لامرد و مُهر را به شمیم جهاد معطر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۹۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران با بیان اینکه روحیه جهادی پیشران موفقیت های جهشی است، گفت: سال‌هاست افتخارمان تحویل سال در مناطق محروم است. دغدغه رفع محرومیت نمی‌گذارد جهادگران ما عید را در تهران باشند. این تحویل سال جهادی، دیگر برایشان یک منش و دلبستگی است.

وی افزود: جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران، مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امسال با همان شوق خدمت رسانی، صدها کیلومتر طی کردند و آمدند «لامرد» و «مُهر» در استان فارس.

جهانگیری همچنین گفت: همزمانی بهار بندگی و طراوت سال نو نیز نه تنها مانع‌شان نشد که رغبت به جهاد را افزود.

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی آتش به اختیار لامرد در برپایی خدمات جهادی، هم‌افزایی و همکاری گسترده‌ای با ما دارد.

مهدی رفیعی، رئیس مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور نیز با بیان اینکه همت و فرهنگ جهادی سبب شکوفاشدن استعدادهای درونی جوانان شده و دستاوردهای گسترده ای در پی داشته است، در زمینه اردوی جهادی لامرد و مُهر بیان داشت: هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی از ارکان موفقیت کار جمعی است و در همین راستا پس از حضور در لامرد، جلساتی میان جهادگران و برخی مسئولان برگزار شد. دیدار و گفت‌وگو در نشست هایی با امام جمعه، نماینده لامرد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لامرد، فرماندار مهر، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل کمیته امداد، مدیر کل ثبت احوال و نیز مدیر کل بهزیستی لامرد موجب افرایش همدلی و هماهنگی‌ها برای خدمت جهادی شد.

وی افزود: مسئولان شهر در این نشست ها، قدرشناس حضور جهادگران بودند و از روحیه خدمت جهادی در ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز تقدیر کردند.

رفیعی همچنین خاطرنشان کرد: نوسازی و بازسازی حرفه ای 10 مدرسه، طراحی و نقاشی تخصصی حیاط 10 مدرسه، برپایی میز ثبت احوال و صدور شناسنامه و کارت ملی، ارائه مشاوره‌های حقوقی، غرفه خدمات عکاسی،  مرمت و بازسازی یک باب خانه نیازمند، اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله طرح های جهادی در حال انجام است. لازم است اشاره کنم، بیش از 1000 خدمت ثبت احوال و حقوقی تاکنون انجام شده است.

رئیس مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور علاوه بر این اظهار داشت: فعالیت دیگر ما، آموزش شبکه سازی جهادی و مولد سازی ظرفیت‌ها به گروه‌های جهادی لامرد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و نیز مشاوره در حوزه اشتغال جهت توانمندسازی افراد بود.

وی گفت: جهادگران برای اجرای برنامه های خود به روستاهای لامرد و مهر می‌روند و عطر جهاد را منتشر می کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 500 میلیون تومان برای انجام اقدامات جهادی در این اردو، هزینه شده است.

افزون بر اینها، هادی جهانگیری،مسئول سازندگی و کارآمدی سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران و رئیس قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران بیان داشت: اینجا در مناطق محروم لامرد و مهر، برای جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران، مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران سرزمین هایی است که خودسازی، خدمت رسانی و عشق جهاد به هم آمیخته است.

 

 

 

ارسال نظرات