خبرهای داغ:

دستگیری سارق منزل در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲ فقره سرقت در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۲۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

دستگیری سارق منزل در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه شهرک، ولی عصر این شهرستان، تیم ویژه دایره تجسس کلانتری ۱۲ بسیج این فرماندهی برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی تشکیل شد.
او افزود: ماموران در همان بررسی‌های اولیه رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای سطح شهرستان را در یکی از سرقت‌ها مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد:علی رغم انکار‌های اولیه متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به کلانتری، اما نامبرده با مشاهده مستندات و شواهد پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲ فقره سرقت منزل در ایام نوروز اعتراف کرد.
شائینی از شگرد‌های این سارق سخن گفت و تصریح کرد: متهم با شناسایی منازلی که در ایام نوروز خالی از سکنه بوده است اقدام به سرقت کرده بود که با هوشیاری پلیس از ادامه سرقت‌های وی جلوگیری و با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار