اقامت ۱۴۶ هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت ۱۴۶ هزار و ۲۶۴ مسافر نوروزی در این استان تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۴۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  عطا حسن‌پور امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین جاری ۱۴۶ هزار و ۲۶۴ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اسکان و اقامت داشته‌اند.

 

وی افزود: از این تعداد اسکان، ۳۵ هزار و ۹۵۳ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۱۰۷ هزار و ۳۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و سه هزار و ۲۸۱ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داشتند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: از مجموع اسکان و اقامت رسمی در مدت یاد شده، ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر در هتل‌ها، سه هزار و ۸۷۷ نفر در مهمان‌پذیرها، پنج هزار و ۲۴۷ نفر در اقامتگاه‌های بومی گردی، شش هزار و ۴۹۶ نفر در زائرسراها و مابقی در اردوگاه‌ها، متل‌ها، طرح خانه مسافر و منطقه نمونه گردشگری اقامت کرده‌اند.

 

حسن‌پور با اشاره به بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده، بیان داشت: همچنین در مدت یاد شده ۳۰۰ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده که در نهایت ۲۳ تذکر، دو اخطار کتبی و دو مورد تشویق برای مراکز یاد شده صادر شده است.

 

وی افزود: از مجموع بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده، ۱۹۹ مورد بازدید از مراکز اقامتی و ۷۳ مورد بازدید از غذاخوری‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی انجام شده است.

ارسال نظرات