بیانیه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران؛

تا آخرین قطره خون از «جمهوری اسلامی ایران» حراست خواهیم کرد

تا آخرین قطره خون از «جمهوری اسلامی ایران» حراست خواهیم کرد
امیر «شفیعی» با بیان اینکه تا آخرین قطره خون از جمهوری اسلامی ایران حراست خواهیم کرد، گفت: انتخاب «جمهوری اسلامی» به عنوان یک نظام مقدس و الهی برای سرزمین ایران نه یک تصمیم احساسی بلکه تصمیم عقلانی و متکی بر باور‌های اسلامی، تاریخی و بر اساس شرایط حاکم بر دنیا بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۵۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

قزوین_ به گزارش بسیج، امیر سرتیپ دوم «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» قصص/۵

براستی که ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ یوم اللهی دیگر بود که در آن روز، خون شهیدان و مجاهدان انقلاب اسلامی به ثمر نشست و ملت غیور ایران با رای حداکثری خود «جمهوری اسلامی ایران» را برگزیدند و بدین ترتیب به تمامی مکاتب غیرالهی «نه» گفتند.

تجربه دهه‌های بعد از آن روز تاریخی نشان داده است که انتخاب «جمهوری اسلامی» به عنوان یک نظام مقدس و الهی برای سرزمین ایران نه یک تصمیم احساسی بلکه تصمیم عقلانی و متکی بر باور‌های اسلامی، تاریخی و بر اساس شرایط حاکم بر دنیا بوده است.

این نظام نوپا با چهارچوب فکری و عملکرد متمایز خود از همان ابتدا در مقابل تفکر‌های غیرانسانی و چپاولگرایانه ایستادگی کرد و بدین ترتیب بود که دشمنی‌ها بر علیه آن روز افزون گشت که نمود آن را جهانیان در ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه انسانی و اقتصادی مشاهده کردند.

با این وجود مردم آگاه و با بصیرت ایران علیرغم تمامی تنگنا‌ها هیچگاه از انتخاب خود در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و «آری» گفتن به کلمه مقدس «الله» کوتاه نیامدند و نشان دادند که در تمامی عرصه ها، بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی همراه و پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

در این میان نیرو‌های نظامی و انتظامی خصوصاً ارتشیان سرافراز ایران اسلامی به تبعیت از ملت بزرگ ایران و بر اساس عهدی که با امام امت و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عزیز بستند راسخ‌تر از گذشته و با عزمی خلل ناپذیر در دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی کمر همت بسته و نقشه‌های شوم دشمنان وطن اسلامی را بار‌ها خنثی کردند و در ادامه مسیر نیز از عهد و پیمان خود ذره‌ای عقب نشینی نکردند.

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد شهدای نظام اسلامی اعلام می‌دارد که ارتشیان غیور از امانت و سرمایه مقدس مردم عزیز ایران و آرمان‌های جاویدان شهیدان، یعنی نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خود حفظ و حراست خواهند کرد.

امیر سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان»

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار