خبرهای داغ:
عقیقی شریف خبر داد

بازرسی از ۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان بهار

همدان-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار گفت: از ۱۵ آذر ماه تاکنون ۴۰ اکیپ گشت مشترک تشکیل شده است که حدود ۶۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۵۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
بازرسی از ۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان بهار

محمد عقیقی شریف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار عید خبر داد و اظهار کرد: با فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان افزایش تقاضای خرید همشهریان، بازرسی‌ها تشدید یافته و بیشتر در صنوف قنادی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، آرایشگران، خواربارفروشی‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها و... انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اکیپ بازرسی ادارات از قبیل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، بهداشت، دامپزشکی، اتاق اصناف، فرمانداری و بخشداری شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار با بیان اینکه ساعات نظارت به صورت صبح و بعدازظهر خواهد بود، خاطرنشان کرد: از ۱۵ آذر ماه تاکنون ۴۰ اکیپ گشت مشترک تشکیل شده است که حدود ۶۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حدود ۴۸ واحد متخلف به تعزیرات معرفی و تعداد زیادی تذکر شفاهی داده شده است که عمده تخلفات، عدم درج قیمت یا نصب نرخنامه، گرانفروشی و عدم صدور فاکتور فروش عنوان کرد.

عقیقی شریف گفت: به اصناف توصیه می‌شود نسبت به رعایت نرخنامه و همچنین ضرایب و درصد سودهای مصوب اقدام کنند و شهروندان می‌توانند در صورت تخلف اصناف شکایات خود را در سامانه ir.124 ثبت یا با تلفن گویای۱۲۴ و شماره ۳۴۵۰۷۴۰۰ اتاق اصناف شهرستان تماس و گزارش خود را اعلام نمایندتا دراسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات