خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حضور در راهپیمایی روز قدس، نوعی وظیفه قرآنی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در سومین محفل قرآنی ماه رمضان، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل، نوعی وظیفه و تکلیف قرآنی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۳۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا در جمع کارکنان سپاه میانه با اشاره به حوادث و رخدادهای اخیر منطقه، اظهار داشت: امروز صحنه بین‌المللی، آبستن حوادثی است که آینده بشریت را تعیین و ترسیم می‌کند.

   وی شرایط منطقه را بسیار حساس و خطیر توصیف کرده و عزم جدی بر حضور در راهپیمایی و ترویج و ترغیب آحاد مردم بر این حضور را بسیار مهم و حیاتی دانست.

   حجت‌الاسلام مهدی‌نیا با اشاره به جنایات بی‌حد و مرز رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و عملیات تروریستی اخیر در کنسولگری ایران، این جنایات را به شدت محکوم کرد.

   وی افزود: این رژیم جعلی، دد منشی را به حدی رسانیده است که حتی به زنان و کودکان، مجروحان و بیماران هم ذره‌ای رحم نمی‌کند ولی مردم غزه به خوبی از این آزمون الهی صبر و استقامت، سربلند بیرون آمده و کوچکترین خدشه‌ای بر اعتقاداتشان وارد نشده است و پیروزی قطعی با آنها خواهد بود.

حضور در راهپیمایی روز قدس، نوعی وظیفه قرآنی است

   سومین محفل نورانی انس با قرآن کریم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و با تلاوت امیرحسین ایلغاری از قاریان برجسته شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار