فرمانده سپاه امام صادق (ع):

جامعه امروزی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است

سردار سرتیپ رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: جامعه امروزی ما نیازمند به ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۶۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

 

جامعه امروزی نیازمند به فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سردارسرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم بیستمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدا گمنام شهرستان اظهار داشت: ایثار و مقاومت، پیروزی، جهاد، همبستگی و شهادت حلقه‌های زنجیره‌ای هستند که در انقلاب اسلامی به هم پیوسته و معنای وسیعی را از آیات قرآنی و اعتقادت اسلامی ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: معانی که در آن سرنوشت ما رقم می‌خورد، بقا انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند وجود چنین ویژگی‌هایی در فرهنگ هر ملت و جامعه یک ثروت عظیم شکست ناپذیر است.

رزمجو ادامه داد: ثروتی که با تزریق آن به بدنه جامعه بدون شک هر حرکتی را به بهترین وجه ممکن در مسیر حق و در مسیر دین خدا قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور جامعه امروزی ما برای عبور از امواج توطئه‌ها و بقا خود نیازمند به فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت که شهدا و جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌ها برای ما به ارمغان آورده است.

رزمجو تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند ما را به آینده امیدوارتر کند بازسازی گسترش‌های معنوی در خاکریز انقلاب که شهدا از این خاکریز در کربلا اقتدار آفریدند.

وی گفت: به کار گیری ویژگی‌های ایثار و فداکاری در امور شخصی و شغلی بسیار ضروری است، ما در تدوام انقلاب ذخیره‌های عظیمی چون شهدا و صبر استقامت خانواده شهدا داریم که حضورشان یادآور حماسه آفرین‌ها بوده است.

وی یادآور شد: در انقلاب اسلامی قیام سالار شهیدان مظهر عظیم‌ترین ایثار و فداکاری برای کسانی است که می‌خواهند در صراط مستقیم قرار بگیرند.

وی یادآور شد: امروز دنیا علیه اسرائیل راهپیمایی می‌کند و اکثر ملت‌های جهان به طرفداری از فلسطین و غزه علیه اسرائیل تظاهرات می‌کنند.

ارسال نظرات