نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اعمال جنایات خود در غزه و حمله موشکی به سرکنسولگری ایران در سوریه نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشید.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۷۰
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان گفت: دلیل انکار دشمنان به جنگ روبه‌رو با ایران ترس آنها از توان مقاومت جنگی در برابر ایران است که همه اینها در سایه تدبیرات مقام معظم رهبری است. 

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: امروز روز جهانی قدس است، روزی که تمامی مسلمانان و غیر مسلمانان حامی مردم غزه هستند، امروز همه ما در سراسر کشور و همچنین در تمامی نقاط استان حضور ویژه داشته‌اند، حضور مردم امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ تر بود و با شرکت در این راهپیمایی عظیم خشم خود به جنایت‌های دشمن در غزه و اتفاقات اخیر در به شهادت رساندن چندتن از فرماندهان ایران نشان داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، گفت: اسرائیل می‌خواهد صحنه نبرد را به جا‌های دیگر بکشاند و افکار عمومی را منحرف کند، اما حضور گسترده ملت‌ها در گوشه و کنار دنیا و همبستگی بیش از پیش ملت ایران درحمایت از مردم غزه نشان داد که این رژیم نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است و انشاالله وعده الهی به زودی محقق و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تاکید کرد: با خباثت‌های اسرائیل همه‌ی ملت‌ها کینه آنها را به دل می‌گیرند و راهپیمایی امروز سیل بنیانکنی می‌شود که همه‌ی آنها و همدستانشان را ازبین خواهد برد.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به مناسبت های این هفته،  عنوان کرد: این هفته دارای مناسبت‌های زیادی است که ۲۰ فروردین روز قطع رابطه ایران با آمریکا است و این قطع رابطه برکاتی را برای ایران به همراه داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به روز ملی فن آوری هسته‌ای گفت: با عنایات خداوند متعال و تلاش متعهدانه دانشمندان جوان کشورمان توطئه‌های دشمن در محروم کردن ملت ایران از این نعمت الهی تا به امروز ناکام ماند و هر روز شاهد پیشرفت‌های متعدد دراین حوزه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، هنر متعهد را از مهمترین ویژگی‌های این شهید دانست و اظهار کرد: شهید آوینی اثبات کرد که تعهد اسلامی برتخصص اولویت دارد آنچنان که خود او در این مهم پرچمدار شد.

نماینده ولی فقیه دراستان همچنین با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته جاری نهضت ملی مسکن را یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم دانست وگفت: مسئولان باید مشکل خانه دارشدن مردم را با فرصت پیش آمده تسهیل و تسریع کنند.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم، روز عید فطر چهارشنبه اعلام شده است که باید اقوام و فقرا را در این روز در نظر گرفت به طوری که افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ... نیستند اما بسیار نیازمند هستند باید این افراد شناسایی شده و زکات فطره به آنها اختصاص پیدا کند.

ارسال نظرات