معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

جشن بزرگ روزه اولی ها در قزوین برگزار می شود

جشن بزرگ روزه اولی ها در قزوین برگزار می شود
حجت الاسلام غلامی با اعلام برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها برای ۱۵۰۰ دانش آموز دختر گفت: جشن روزه اولی ها با هدف ارتقاء معرفت نونهالان و نوجوانان نسبت به هویت دینی و مذهبی برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۵۹۰۱۱۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

قزوین_ حجت الاسلام غلامی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با بسیج با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ روزه اولی ها در قزوین بیان کرد: جشن روزه اولی ها با هدف ارتقاء معرفت نونهالان و نوجوانان نسبت به هویت دینی و مذهبی برگزار می شود. 

وی گفت: همچنین ترویج، تقویت و تحکیم فضائل اخلاقی دانش آموزان، با استفاده از ظرفیت های شبکه تربیتی بسیج و مشارکت در هم افزایی با دیگر سازمان ها و دستگاه ها و با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و وحشی صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار از دیگر اهداف اجرای این اجتماع بزرگ است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه برای حضور ۱۵۰۰ نفر از دختران روزه اولی دانش‌آموز از شهر قزوین ضیافت افطاری برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: با این مراسم به دنبال ایجاد نشاط و شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی نیز هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان خواهد بود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: تشویق دانش آموزان برای توجه به انجام فرایض الهی و آشنایی این قشر با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان از اهداف این مراسم معنوی است که توسط ستاد برگزاری مراسم جشن روزه اولی ها تدارک دیده شده که در روز دوشنبه ۲۰ فروردین سال‌جاری ساعت ۱۵ الی ۱۸ در ورزشگاه شهید بابایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و سایر مسوولین استانی برگزار گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار