اولین مراسم گرامیداشت تولد شهدای محله فیروزآباد میبد در چهارشنبه‌های امام رضایی

یاد و خاطره شهیدان محله فیروز آباد میبد متولد فرودین ماه با برگزاری اولین مراسم تولد شهدای محله در چهارشنبه‌های امام رضایی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۶۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ برگزاری این مراسم از سوی کانون خدمت رضوی شهیدان نامجوفر با حضور حجت الاسلام فاضلی رئیس دفتر امام جمعه میبد، سرهنگ پاسدار سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و حجت الاسلام حسین عزیز مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج با اجرای سرود عهد عاشقی، روایتگری قاسم زارعی رزمنده و راوی دفاع مقدس و برپایی کارگاه مشاوره خانواده همراه بود.
رزمنده و راوی دفاع مقدس با بیان کرامت‌های حضرت علی (ع) از رفتار و منش شهیدان و رشادت‌های آن‌ها در دفاع مقدس و رنج و سختی‌هایی که خانواده‌های جانبازان قطع نخاعی و آسیب شیمیایی با آن روبرو هستند، سخن گفت.
دکترای تخصصی روانشناسی و مشاور خانواده نیز با اشاره به هزینه کردن خانواده‌ها برای ارتقای سطح علمی فرزندان بر لزوم آموزش دادن به فرزندان برای چگونه عزت نفس داشتن و چگونگی روبرو شدن با مشکلات تاکید کرد.
محمد علی صادقی پور میبدی اظهار کرد: ما باید آسیب‌های اجتماعی را بشناسیم و به فرزندان خود یاد بدهیم و آن‌ها را به فکر کردن برای چگونه روبرو شدن با آسیب‌ها و دور ماندن از آن‌ها وادار کنیم. باید ارتباط اجتماعی داشته باشیم و چگونه ارتباط داشتن در جامعه را به فرزندان خود آموزش دهیم.
گفتنی است اولین مراسم تولد شهدای محله فیروزآباد در چهارشنبه‌های امام رضایی با قرائت آیاتی ازکلام الله مجید توسط علی اکبراکبری تبار دانش آموز کلاس هشتم و حافظ ۱۶ جزء قرآن کریم آغاز شد.
سرود عهد عاشقی از اشعار فائزه زرافشان نیز توسط گروه سرود «۵۰۰ شهید میبد» به سرپرستی سید مرتضی سجادی اجرا شد.
محله فیروزآباد میبد ۸۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار