خبرهای داغ:

افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی بروجرد

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی بروجرد از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۹۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد پاپی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه شماره ۱۵۹ بند۲ شورای اسلامی شهر بروجرد، لایحه تعیین نرخ بلیت وکرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر بروجرد درسال ۱۴۰۳ بررسی و نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی اعلام و در کمیته انطباق فرمانداری طی نامه شماره ۹۶۰۶۳ مورخ ۱۴۰۳/۱/۱۵ تصویب شد.

وی بیان کرد: میزان افزایش در نرخ ورودی اتوبوس درشهر بروجرد ۲۵درصد و تاکسی در مجموع ۴۰ درصد و مابقی وسایل نقلیه عمومی در ۲ حوزه بار و مسافر به صورت متوسط ۴۵ درصد افزایش یافت.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد ادامه داد: بر این اساس نرخ کرایه تک مسیر تاکسی و ۲ مسیر و سه مسیر و نرخ کرایه اتوبوس افزایش یافته و از ابتدای اردیبهشت سال۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

پاپی‌نژاد اضافه کرد: هرگونه افزایش و تغییر در نرخ‌ها توسط رانندگان و بهره‌برداران ناوگان حمل ونقل عمومی ممنوع است و شورا و شهرداری با گرانفروشی در حوزه حمل و نقل عمومی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی خواستار همکاری شهروندان در اعلام هرگونه افزایش نرخ کرایه به شورا و شهرداری و سازمان حمل و نقل و ترافیکی شد و افزود: نرخ نامه مذکور در نقاط مختلف شهری جهت آگاهی شهروندان و مسافران نصب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار