رییس کل دادگستری استان قزوین؛

کاهش ۷۰ درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین

کاهش ۷۰ درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین
شعبانی از کاهش ۷۰ درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین خبر داد و گفت: میزان شعب نامتعارف استان نیز ۸۵ کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۹۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

قزوین_ به گزارش بسیج، علی شعبانی در این خصوص اظهار کرد: با هدف گذاری که در نیمه دوم سال گذشته برای کاهش صد درصدی پرونده های مسن و معوق برای کلیه محاکم قضایی استان صورت گرفت، برنامه ریزی های لازم برای تحقق این هدف انجام شد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال گذشته ۳ هزار و ۷۸۲ فقره پرونده مسن و معوق در استان وجود داشت که توانستیم با تلاش همکاران تا پایان سال گذشته به ۲ هزار و ۶۰۴ فقره پرونده رسیدگی کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: میزان پرونده های مسن و معوق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه ۷۰ درصد کاهش داشته است.

شعبانی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از محاکم قضایی، دادگاه های بخش استان با ۷۹ درصد کاهش رتبه نخست و دادسراهای استان، دادگاه های انقلاب و دادگاه های خانواده با ۷۴ درصدکاهش حائز رتبه دوم شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به وضعیت شعب نامتعارف گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموعه قضایی استان ۸۰ شعبه نامتعارف داشتیم که سال گذشته با کاهش ۸۵ درصدی به ۱۲ شعبه رسیدیم و در این زمینه دادسراهای استان با کاهش ۸۵ درصدی حائز رتبه اول شده اند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار