در محفل انس با قرآن شهر اردل بیان شد؛

سردار شهید علی زاهدی با قرآن مانوس بود

در محفل انس با قرآن شهر اردل بیاد سرلشکر شهید علی زاهدی و همرزمان شهیدش در اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه اردل گفت: باید در طول سال انس با قرآن داشته باشیم، تلاوت قرآن و انس با آن را در برنامه روزانه خود بگنجانیم و از این کلام آسمانی دور نشویم.

حجت الاسلام مجتبی محمدی، اثرات و برکات تلاوت قرآن به حدی است که در احادیث نیز از آن بسیار یاد شده است. حضرت امام جعفرصادق علیه السلام می‌فرمایند:"قرآن پیمان خداوند با انسان‌هاست. بنابراین سزاوار است مسلمانان به عهد و پیمان خویش آگاه باشند و به آن عمل کنند؛ برای وفاداری به این پیمان مسلمانان می‌توانند به صورت روزانه قرآن را تلاوت کنند".

وی، ادامه به بیان خاطراتی ازسردار شهید علی زاهدی پرداخت و گفت: شهدا عاشق قرآن و عترت بودند، سرلشکر شهید زاهدی با قرآن مانوس بود و زندگی قرآنی داشت .

گفتنی است در پایان برنامه از قاریان تجلیل شد و هدیه معنوی به همه دانش آموزان روزه اولی از طرف سپاه ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان اردل گفتند تقدیم شد

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج اردل، درحاشیه این مراسم گفت: به یاری خدا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان موفق شدیم با دعوت از قاریان ممتاز کشوری محفل انس با قرآن با حضور کارکنان سپاه، فراجا و دانش آموزان روزه اولی در مسجدحضرت ابوالفضل علیه السلام شهر اردل برگزار کنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار