خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز همدلی با کودکان مظلوم فلسطین و شهدای خردسال غزه عین بیزاری از دشمنان دین خداست و از اینکه اینگونه علیه رژیم صهیونیستی در جریان جشن خود شعار دادید نشان می دهد که چقدر با هم سن و سالان خود در غزه همدردی کرده اید.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۸۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶

نماز اول وقت و انجام واجبات انسان را به سعادت آخروی می رساند / آینده ایران متعلق به فرزندان ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در جشن هلهله فرشته ها در گرگان خطاب به دختران تازه مکلف شده حاضر در مراسم گفت : دختران عزیزم این را بدانید که خداوند متعال بر همه ما منت گذاشته و ما را به مهمانی خود دعوت کرده پس شایسته است حق مهمانی با به شکل صحیح بجا بیاوریم و فرامین خداوند را گوش دهیم.

سردار ملک شاهکوهی افزود : به شما آینده سازان ایران اسلامی توصیه میکنم نماز خود را در اول وقت بخوانید و به پدر و مادر خود نیکی کرده و به حرف آنها گوش دهید چون احسان به پدر و مادر توصیه موکد خدا در قرآن کریم است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت : شما فرزندان خردسال که امروز دور هم جمع شده اید آینده سازان کشور هستید و فردای ایران مال شماست پس خوب درس بخوانید تا ایرانی قوی را شاهد باشید.

فرمانده سپاه نینوا گفت : امروز همدلی با کودکان مظلوم فلسطین و شهدای خردسال غزه عین بیزاری از دشمنان دین خداست و از اینکه اینگونه علیه رژیم صهیونیستی در جریان جشن خود شعار دادید نشان می دهد که چقدر با هم سن و سالان خود در غزه همدردی کرده اید.

وی در پایان ضمن تشکر از عوامل اجرای برنامه هلهله فرشته ها گفت : از همه کسانی که در اجرای این برنامه معنوی زحمت کشیدند و مقدمات اجرای این جشن را فراهم کردند تشکر می کنم زیرا این گردهمایی تاثیری بلند مدت بر روحیه دختران خردسال تازه مکلف شده می گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها