تجلیل از فعالین قرآنی روستای پهلوانکشی

از فعالین قرآنی روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار که در ایام ماه مبارک رمضان در مراسمات قرآنی شرکت نموده بودند توسط گروه جهادی یاس نبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) این روستا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۳۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

تجلیل از فعالین قرآنی روستای پهلوانکشی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، از فعالین قرآنی روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار که در ایام ماه مبارک رمضان در مراسمات قرآنی شرکت نموده بودند توسط گروه جهادی یاس نبی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) این روستا تجلیل به عمل آمد.

حسن زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای پهلوانکشی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص این برنامه عنوان داشت: مراسمات قرآنی که به رسم هر ساله و به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای پهلوانکشی در حسینیه حضرت معصومه (س) این روستا و در رشته های ترتیل خوانی، تفسیر، ادعیه و ختم قرآن به نیابت از شهدا برگزار می شود.

تجلیل از فعالین قرآنی روستای پهلوانکشی

حسن زاده در ادامه افزود: در اختتامیه این مراسم که با حضور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) روستای پهلوانکشی، حجت الاسلام  موسوی امام جماعت روستا طبق روال هر ساله در آخرین شب ماه مبارک رمضان از قاریان قرآن، ادعیه و مربیان و همچنین کلیه خواهران شرکت کننده در مراسمات قرآنی تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار