جمع آوری زکات فطریه در 60پایگاه بهزیستی شهرستان ری

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری از جمع آوری زکات فطریه روزه داران در ۶۰ پایگاه و میادین اصلی شهرستان در عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۰۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

داود خادم رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با اشاره به اینکه ۱۵هزار معلول و زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری قرار دارند اظهار داشت ، اداره بهزیستی همچون سالهای گذشته پس از جمع آوری زکات فطریه شهروندان ، کمتر از ۱۰روز تا یک هفته مبالغ واریزی مومنان روزه دار را به حساب نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی واریز می کند . وی خاطرنشان کرد مردم عزیز حتی المقدور به صورت حضوری وجوه زکات فطریه خود را پرداخت نمایند و اگر تمایل داشتند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های بانکی واریز نمایند مبالغ فطریه را به شماره ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با کد شناسه ۳۷۵۳۱۳۱۵۷۴۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ به نام بهزیستی شهرستان ری کد دستوری  #۵۵۵ * ۷۲۴* واریز و تصویر فیش پرداختی را به شماره همراه ۰۹۱۲۹۷۲۵۷۱۶ از طریق پیام رسان های داخلی ارسال نمایند.

 خادم با اشاره به هشدارهای پلیس فتا در خصوص سو استفاده برخی افراد شیاد و ارسال درگاه های جعلی  دریافت فطریه برای شهروندان ، اظهار داشت مردم عزیز درصورت امکان مبلغ زکات فطریه خود را به پایگاه های بهزیستی دارای مجوز و ستاد های سازمان و شیرخوارگاه های شبانه روزی  پرداخت نمایند . وی افزود صندوق های مراکز جمع آوری زکات فطریه در سطح شهر دارای آرم و برچسب هولوگرام دار هستند که قابل جعل نیست و شهروندان گرامی می‌توانند با خیال راحت فطریه خود را پرداخت کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار