۱۴۴ نفر از شاغلین واحدهای تابعه مدیریت درمان از خانواده های معزز ایثارگران است

زنجان- نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: 144نفر از شاغلین واحدهای تابعه مدیریت درمان از خانواده های معزز ایثارگران است.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

۱۴۴ نفر از شاغلین واحدهای تابعه مدیریت درمان از خانواده های معزز ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، اصغر تاره در خصوص فعالیت‌های امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: ما در راستای تحقق اهداف و وظایف خود، برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی اجرا کرده‌ایم.

وی تجلیل از فرزندان ایثارگر شاغل در مناسبت‌های ملی و مذهبی تحت عنوان طرح سپاس را از اهم این فعالیت‌ها ذکر و بیان کرد: این طرح با هدف قدردانی از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان شاغل و. در مدیریت درمان اجرا می‌شود. در این طرح، از فرزندان ایثارگر در مناسبت‌های مختلفی مانند هفته دفاع مقدس، روز جانباز، روز شهید و ... تجلیل به عمل می‌آید.

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره مدیر درمان با خانواده‌های ایثارگران را از موارد دیگر فعالیت‌ها بوده و این برنامه با هدف گفتگوی مستقیم مدیر درمان با خانواده‌های ایثارگران و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت‌های فرزندان ایثارگران، دو نفر از این عزیزان در پست‌های مدیریتی در مدیریت درمان استان زنجان منصوب شده‌اند.

تاره درباره تعداد ایثارگران شاغل در واحد‌های تابعه مدیریت درمان گفت: در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از ایثارگران شامل فرزندان شهید، خواهر و برادر شهید، فرزندان جانباز، جانباز، فرزندان رزمنده و فرزند آزاده در واحد‌های تابعه  مدیریت درمان تامین اجتماعی استان شاغل بکار هستند.
 
فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار