دبیرکل خانه ایثارگران کشور:

خون شهدای مظلوم غزه ریشه های درخت مقاومت را قوی تر از قبل می نماید

دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور در پیامی شهادت سه تن از فرزندان برومند اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس به همراه سه تن از نوه های ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور، در پیام دبیرکل خانه ایثارگران  کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب)

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند ، برخى از آنان پيمانشان را عمل كردند (و به شهادت رسيدند) و بعضى ديگر در انتظار (شهادت) هستند، و هرگز (عقيده و پيمان خود را) تغيير ندادند.

ترور هدفمند رژیم جنایتکار صهیونیستی، و شهادت سه تن از فرزندان رشید  اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس و تعدادی از اعضای خانواده ایشان   موجب تأسف و تألم عمیق همگان علی الخصوص جامعه ایثارگران گردید.

این جنایت در کنار مصائب جاری و جانکاه مردم مظلوم غزه سند حقانیت و صداقت مجاهدان مقاوم و خستگی ناپذیر فلسطین و نوید بخش نصرت الهی و غلبه بر دشمن زبون است.

اینجانب ضمن تسلیت به این مرد مجاهد و ایثارگر و ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، یقین دارم خون این شهدای مظلوم ریشه های درخت مقاومت را قوی تر از قبل می نماید.

 

دکتر محمد یزدان‌پرست

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار