خبرهای داغ:

ارتش با صلابت امنیت کشور را تامین می‌کند

امام جمعه دزفول گفت: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همچنان با صلابت و با کمک وزارت اطلاعات امنیت کشور را تامین می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، ‌حجت الاسلام مسعود بهرامپور گفت: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همچنان با صلابت و با کمک وزارت اطلاعات امنیت کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حجاب و عفاف را به مردم واگذار کرده بودند و اقشار مختلف جامعه با حساسیت بالا علاوه بر امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به وضعیت حجاب اعلام کردند.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: مردم از قوه‌های سه گانه حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و جلوگیری از گسترش ناهنجاری‌ها را خواستارند.

امام جمعه دزفول اضافه کرد: دشمن جنگ فرهنگی را با ساختار هنجارشکنی حجاب و عفاف علیه ایران به راه انداخته است.

وی در ادامه گفت: میزان بدحجابی بعد از مشخص شدن دست دشمن در این قضیه از حالت اپیدمی خارج شده و به حداقل رسیده که لازم است دستگاه‌های مربوطه نیز مطابق با قانون برخورد لازم را با افرادی که اصرار بر بی حجابی دارند، انجام دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند نمی‌خواهیم آداب و سنن اسلامی را به کسی تحمیل کنیم، ولی اگر این موضوع نیاز به بیش از تذکر لسانی داشته باشد ورود می‌کنم.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه نظام وظیفه خود می‌داند با ناهنجاری برخورد کند، افزود: برخی افراد فریب خورده‌اند که باید از صف افراد فریب کار جدا شوند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تکلیف را روشن کردند و به هر سه قوه دستور دادند در موضوع حجاب و عفاف به میدان بیایند لذا از این به بعد عذر کسی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه این موضوع نقشه دشمن برای انحراف نسل جوان است، گفت: نظام این موضوع را برای ملت خود نمی‌پسندد و بهتر این است قبل از برخورد قوه قهریه خود افراد حجاب را رعایت کنند.

وی خواستار تسریع در مشخص شدن قانون حجاب و عفاف از سوی مجلس شورای اسلامی شد و اظهارکرد: نیروی انتظامی، بسیج و مردم، دادستان بعد از نهادینه کردن قانون حجاب و عفاف باید وارد عمل شوند.

امام جمعه دزفول از جوانان و اقشار مختلف جامعه خواست برای ساماندهی حجاب و عفاف و تشکیل سازمانی درخصوص امر به معروف و نهی از منکر ثبت نام کنند.

وی با قدردانی از تلاش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این زمینه گفت: ۴ حوزه بسیج شامل ۳ حوزه برادران و یک حوزه خواهران در دزفول برای تشکیل این سازمان مامور شده‌اند.

حجت الاسلام بهرامپور خواستار آموزش شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر شد و افزود: اگر جامعه آمر به معروف و ناهی از منکر نداشته باشد دچار مشکل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار