با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور انجام شد؛

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام ریلی

جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی با حضور، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، راه آهن و سازمان برنامه و بودجه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۸۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی، با حضور، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، راه‌آهن و سازمان برنامه و بودجه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص سرعت‌بخشی به پروژه‌های نیمه‌تمام ریلی مانند پروژه ریلی رشت- آستارا و همچنین پروژه برقی‌سازی راه‌آهن اینچه برون و گرمسار به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌های نیمه‌تمام برای دولت و شخص رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد. موضوعاتی همچون پروژه ریلی رشت -آستارا و اینچه برون و گرمسار یکی از مطالبات آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشور است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف نهایی شود.

وی افزود: طی برگزاری دو جلسه، باید زمان نهایی اجرایی شدن این دو پروژه، موانع پیش روی آنها، پیشنهادات برای سرعت بخشی به پروژه، تعیین تکلیف محل اعتبار و ... به رئیس جمهور گزارش داده شود تا در خصوص آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام ریلی

ارسال نظرات
آخرین اخبار