خبرهای داغ:
شاهرود_ استاندار سمنان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری ۱۴۵ مصوبه و بیش از ۴۶۷ ریزپروژه داشته که تاکنون ۷۴ درصد اعتبارات آن‌ها جذب شده و در بخش عمرانی ۱۰۶ درصد جذب اعتبارات داشته ایم.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۵۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

جذب بیش از ۸۰ درصد اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و سیلی محکم بر چهره منحوس رژیم کودک کش اسرائیل توسط نیروی‌های مسلح بویژه هوافضای سپاه و هفته بزرگداشت مقام معلم تبریک و هفته کار و کارگر به جامعه کارگری که در خط مقدم جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال و تولید هستند، افزود: تشکر صادقانه از حمایت‌های فکری و معنوی ائمه جمعه شهرستان و تشکل‌های مردم نهاد فضای شهرستان شاهرود آماده است
وی افزود: در سفر اول ریاست جمهوری که در ۱۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد اتفاقات خوبی رخ داد که ۱۴۵ مصوبه و بیش از ۴۶۷ ریزپروژه داشت.
هاشمی ادامه داد: در حوزه عمرانی سه هزار ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار بوده که ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی جذب شده است و در در حوزه اقتصادی ۷هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان بوده که ۷۴ درصد جذب شده است و در مجموع ۸۲/۴ درصد و بالغ بر ۱۱ هزار ۲۶۵ میلیارد تومان جذب شده است.
استاندار سمنان تصریح کرد: ۳۶ هزار نامه مردمی در سفر اول دریافت شد که ۱۳۵۵۰ مورد آن درخواست وام بوده که به این تعداد وام ۱۵ میلیون تومانی پرداخت شده است.
هاشمی افزود: این مصوبات مربوط به بانک‌های عامل و پرداخت تسهیلات بود که محقق شد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار مصوبات همچنین ۲۴ دستور رئیس جمهور در بازدید‌های جلسه و شورای اداری صادر شد که ۱۹ مورد محقق شده و ۵ مورد نیز عملیات اجرایی در حال پیگیری است.
هاشمی با بیان اینکه از ابتدا سفر ریاست جمهوری اینطور برنامه ریزی شده که صبح سمنان و عصر شاهرود باشند، افزود: این اولین سفر ریاست جمهوری بعد از انتخابات و تحولات منطقه بویژه عملی وعده صادق است و همه رسانه‌ها به استان سمنان و شهرستان شاهرود تمرکز دارند که رئیس جمهور چه می‌گوید.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه حداقل ۲۵ جلسه در مرکز استان با اقشار مختلف مردم برای سفر انجام شده است، تاکید کرد: همه همت کنند اتفاق خوبی رخ دهد.
وی ادامه داد: استاندار ۸ صبح وارد سمنان می‌شود و واحد سه و چهار نیروگاه سمنان را افتتاح کرده و با توجه به اینکه ایتکار راه اندازی واحد‌های راکد از استان سمنان بوده تاکنون ۲۰۱ واحد صددرصد تعطیل راه اندازی شده، مراسمی در این راستا برگزار و دیدار با مردم سمنان دارند و جلسه شورای اداری و بعد به شاهرود سفر و دیدار مردمی در استادیوم تختی دارند و جشن واگذاری زمین در راستای طرح جوانی جمعیت است.
هاشمی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن ۱۸۹۲۲ واحد در حال ساخت در استان سمنان داریم، به تامین آب پایدار برای کل استان تاکید کرد و بر پیگیری مصوبات سفر بالافاصله بعد از سفر ریاست جمهوری اشاره و افزود: همه با وحدت و انسجام و یکپارچگی روز ماندگاری را برای استان سمنان رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها