خبرهای داغ:
دو واحد صنعتی در گرمسار با حضور وزیر صمت به بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۵۹۲۴۲۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، دو واحد صنعتی که در زمینه تولید نخ پروپیلن و جعبه باطری فعالیت دارند با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت عباس علی آبادی افتتاح شد.

فرماندار گرمسار و برخی مدیران کل ستادی و اجرایی استان‌سمنان و شهرستان گرمسار نیز در این مراسم حضور داشتند.

فرماندار گرمسار گفت: سالانه ۲هزار تن جعبه باطری در مجموعه پاسارگاد صنعت باطری تولید می شود.

رضا خانی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری ریالی و ارزی در این واحد ۶۶۱ هزار و ۲۹۴ میلیون ریال است، اضافه کرد: افتتاح این طرح تولیدی ۶۰ نفر را صاحب شغل کرد.

وی در باره میزان مصرف انرژی این مجموعه بیان کرد: سالانه ۲ هزار و ۸۰۰ متر مکعب آب، یک هزار و ۶۰۰ کیلو وات برق و ۲۷۹ هزار و ۳۶۰ متر مکعب گاز مصرف می کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در باره این واحد تولیدی گفت: واحد تولیدی زرین بافت مهربان توانایی تولید سالانه سه هزار تن کیسه پلی‌پرو‌پیلن ، چهار هزار و ۵۰۰ تن تک رشته‌ها و سه هزار تن چتایی معمولی را دارد.

بهنام بختیاری با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی در این واحد تولیدی ۶۷۷ هزار و ۱۵۳ میلیون ریال در زمان صدور پروانه بهره‌برداری است، اضافه کرد: با افتتاح این طرح تولیدی ۵۵ نفر مشغول به کار شدند.

وی با تأکید بر اینکه مواد اولیه این واحد تولیدی از داخل کشور تأمین می‌شود، بیان کرد: میزان آب مصرفی آن سه هزار و ۹۳۲ مترمکعب، توان برق مصرفی ۸۰۰ کیلو وات و گاز ۲۰۰ هزار متر مکعب در سال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها