نشست بصیرتی و سیاسی پایگاه بنت الهدی بافق برگزار شد

نشست بصیرتی و سیاسی به همراه جزء خوانی قرآن با تفسیر آیات به همت پایگاه مقاومت بنت الهدی صدر با حضور خانم "پورحسینی" برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۴۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ پورحسینی با اشاره به آیه ۱۰۲سوره انعام که انسان باید خداوند را خالق، مدیر، مدبر و همه کاره عالم بداند؛ اظهارداشت: اگر صرفا فکر وذهن را به او بسپارد و چنین توحیدی در حیطه عملی زندگی فردی و اجتماعی فرد اثر نگذارد فایده ایی ندارد. خدا باید در تمام زندگی ما نه فقط در اندیشه ما جریان داشته باشد.

پورحسینی، همچنین با اشاره به آیه ۱۶۲ این سوره گفت: ما در آیه (ان صلاتی ونسکی ومحیای ومماتی لله رب العالمین) مشاهده می‌کنیم توحید نه تنها باید در عبادت ومسائل فردی موحد مانند نماز جریان داشته باشد؛ بلکه باید مسئولیت، مدیریت، حاکمیت و همه مسائل اجتماعی انسان را تغییر دهد.

وی افزود: اگر مردم جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر (ص) با آیه ۱۶۲زندگی کرده بودند، هرگز با غیر، ولی خدا برای حاکمیت جامعه بیعت نمی‌کردند.

پورحسینی با بیان اینکه در عصر غیبت همین گونه است، ادامه داد: یکی از نتایج توحید، حاکمیت، ولی خدا بر جامعه در عصر ظهور و غیبت امام معصوم اصل حاکمیت فقیه جامع الشرایط مبنی بر توحید است.

وی گفت: اگر همه‌ی مردم به رهبر جامعه اعتماد کرده وبه حرف ایشان که مبتنی بر توحید است چه در باب مسائل فردی وچه مسائل سیاسی واجتماعی گوش دهند هیچ ابر قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

سخنران در این نشست با اشاره به مثال مقام معظم رهبری در خطبه عید فطر بیان کرد: اسرائیل باید تنبیه شود و سپاه و ارتش به این حرف جامع عمل پوشانده و با پهپاد و موشک بلایی بر سر اسرائیل وآمریکا آورده که آبرو و حیثیتشان در جامعه جهانی از بین رفت وهمه‌ی دنیا فهمید که نظام جمهوری اسلامی ابرقدرتی است که حریف ندارد واین‌ها همه نتیجه وجود یک جامعه توحیدی است..

ارسال نظرات
آخرین اخبار