خبرهای داغ:
آیت الله عبادی گفت: کرامت یک موضوع فرهنگی است که باید مفهوم آن به مردم منتقل شود و صرفا برگزاری مراسم شایسته این موضوع نیست.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۱۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در  جلسه ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

آیت الله عبادی افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

وی گفت: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ی کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها