خروش ملاردی ها در حمایت از عملیات وعده صادق

ملاردی هادر حمایت از عملیات وعده صادق پس از نماز دشمن شکن جمعه راهپیمایی کردند
کد خبر: ۹۵۹۲۶۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد ملاردی ها امروز  پس از برگزاری  نماز دشمن شکن جمعه  در حمایت از عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا »

«سپاه انقلابی تشکر ، تشکر»

«لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است 

پیروزِ این معرکه، حماسِ نور عین است»

حمایت خود را از  پاسخ هوافضای سپاه به جنایات رژیم غاصب جنایات اسرائیل اعلام کردند .

راهپیمایان  طی قطعنامه ای بیان داشتند : 

ما ضمن تشکر از این اقدام انقلابی و تبریک این موفقیت به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله و مردم عزیز و انقلابی اعلام می کنیم.

۱- ملت ایران با برپایی مراسم شکرگزاری مراتب سپاس خود را از سپاه و نیروهای مسلح اعلام نموده و به سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان آمریکایی آنها اعلام می کنیم اگر برای بار دیگر دست از پا خطا کنید با سیلی محکمتر ملت و نظام مقتدر اسلامی مواجه خواهید شد. 

۲-جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی اسرائیل در مورد مردم مظلوم فلسطین و بی تفاوتی سردمداران مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر قلوب همه آزادگان را آزرده است.

حمایت همه جانبه خود از مقاومت فلسطین اعلام کرده و خواستار تحرک بیشتر ملت‌های مسلمان در دفاع عملی از این ملت مظلوم هستیم.

۳- آمریکای مستکبر بداند در تمام جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل شریک وسهیم بوده و دستش تا موفق به خون مظلومین فلسطین آغشته است ودر تمام ظلم‌ها و جنایات برعلیه ملت ایران نقش داشته است.

حمایت‌های دولت مستکبر آمریکا و هم پیمانانش خاصه انگلیس و فرانسه از قاتلان صهیونیستی را محکوم کرده و ملت ایران هرگز با آمریکای جنایتکار سر سازش نخواهد داشت.

۴- ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید با قاطعیت هرچه تمامتر به دفاع از ملت مظلوم فلسطین پرداخته و با کمک های مالی و درمانی به مردم غزه و قطع رابطه اقتصادی با رژیم وحشی صهیونیستی درسی فراموش نشدنی را به آنها بدهند ودر صورت هرگونه کوتاهی عامدانه در جرم و جنایت آنان شریک خواهند بود

محمد علی دوست پناهی خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار