خطیب نمازجمعه الوند:

عملیات وعده صادق اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی ایران را به رخ دنیا کشید

عملیات وعده صادق اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی ایران را به رخ دنیا کشید
حجت الاسلام مهدوی گفت:در عملیات وعده صادق اهداف تنبیه و مجازات متجاوز بصورت کامل محقق شد و علاوه بر مخدوش کردن اصل اساسی بازدارندگی رژیم صهیونیستی، اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی ایران را به رخ دنیا کشید
کد خبر: ۹۵۹۲۷۱۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

قزوین به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وگرامیداشت یاد شهدا عنوان کرد: اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامیگری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است. سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهمترین رکن آن را تشکیل میدهد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمانهای مکتبی، انسانی است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: وعده، ۹ سال پیش داده شده بود؛ «دوران بزن ودررو تمام شده؛ اینجور نیست که شما بگویید میزنیم و درمیرویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال میکنیم. اینجور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد.» سه سال پس از آن تاکید شد: «دشمن میداند که اگر یکی بزند، ده تا میخورد.» 

وی افزود: ۱۳ فروردین ماه امسال رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت و البته حماقت بزرگی شد. این رژیم با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، هفت نفر از بهترین فرزندان ملت ایران را به شهادت رساند. عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمز تعرض به خاک ایران -هر چند غیرمستقیم و به شکل حمله به سفارتخانه- و متعاقب آن استفاده از دو عبارت کلیدی «به دست دلاورمردان ما» و «پشیمان خواهیم کرد»، تکلیف قضیه را روشن کرد.در نخستین دقایق ۲۶ فروردین ماه بود که خبر عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله ص» در میان ملت ایران و امت اسلامی دست به دست میشد و برای نخستین بار بصورت آشکار و رسمی، جمهوری اسلامی ایران سرزمینهای اشغالی را مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد. حمله ای که ساعتها به طول انجامید و این بار نیز آمریکا، انگلیس و فرانسه و البته چند کشور دیگر به کمک رژیم مفلوک صهیونیستی آمدند تا با رهگیری و انهدام پرندههای تهاجمی ایران، از این رژیم حفاظت کنند.

اهداف تنبیه و مجازات متجاوز بصورت کامل محقق شد و علاوه بر مخدوش کردن اصل اساسی بازدارندگی رژیم صهیونیستی، اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی ایران را به رخ دنیا کشید.

خطیب نماز جمعه شهر الوند تصریح کرد: شاید یکی رایجترین تعابیر در باره عملیات وعده صادق در روزهای اخیر تعبیر "بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ تاکنون" باشد. حقیقت هم همین است. اما گویا ابعاد عظمت این رویداد تاریخی بیش از اینهاست.

اقدام جمهوری اسلامی ایران به دلیل ابعاد بزرگش به جای اعمال قدرت به نمایش قدرت تبدیل شد. ما با این عملیات قصد داشتیم به دشمن نشان دهیم حداقل اقدامش چگونه دارای اثرات حداکثری است. 

وی افزود: ملتهای مظلوم و ضداستکباری در دنیا از قدرت و شجاعت جمهوری اسلامی ایران به وجد آمدند و دشمنان ایران نیز دریافتند که چنانچه دست به عملی متجاوزانه بزنند، پاسخی دردناک دریافت خواهند کرد. «رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است ... البتّه قرآن میگوید: قُل موتوا بِغَیظِکُم؛ بله، خشمگین باشید و از خشم بمیرید؛ و همین هم خواهد شد، دارند میمیرند.» حمله ما، آنچه مقاومت در ۷ اکتبر شروع کرد را تکمیل و بازدارندگی اسرائیل را نابود کرد باید این واقعیت را بیان کرد، این کشورهای ناتو بودند که توانستند با جمع شدن در کنار اسرائیل با تعدادی از موشکهای ایرانی مقابله کنند و نه اسرائیل!

خطیب نمازجمعه الوند عنوان کرد: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد. فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای ایران بیان کردند: تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته ای ایران، تجدید نظر و عدول از «سیاستها ملاحظات اعلامی هسته ای» را محتمل میسازد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: آری! «ما شک نداریم که «اِنَّ وَعدَ اللَهِ حَق»؛ وعده الهی حق است. وَ لا یَستَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یوقِنون؛ اینهایی که به وعده الهی یقین ندارند، با منفی بافی های خودشان شما را باید متزلزل نکنند، سست نکنند.»

وی درپایان افزود: از نیروی انتظامی بابت اجرای طرح عفاف و حجاب که از روز شنبه گذشته اجرا میشود تشکر میکنیم وامیدواریم با تشکیل گروههای مردمی ،امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار