خبرهای داغ:
سردار محمد رضا ميرحيدری، فرمانده انتظامی استان قم با صدور پيامی سالروز تشکيل نهاد ولايی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان سپاه استان و عموم مردم تبريک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۲۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پيام سردار "محمد رضا ميرحيدری" به شرح زير است:
دوم ارديبهشت‌، سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است، نهادي كه با تدبير حکيمانه امام خمينی(ره) در نخستين روزهاي طلوع خورشيد انقلاب اسلامي تشکيل شد و نشان دهنده ژرف انديشي و پايداري امام و فرزندان دلاور اين مرز و بوم، براي مقابله با سلطه بيگانگان و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در جامعه است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي است که در آغازين روزهاي انقلاب متولد و مسئوليت هاي خطير و سنگيني را براي پاسداري از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان هاي بلند امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر عهده دار شد و در اين راستا کارنامه درخشاني، در تاريخ پر افتخار ايران عزيز به يادگار گذاشته است.
حضور مقتدرانه سپاه در کنار مردم مسلمان و غيرمسلمان منطقه براي خنثي کردن توطئه‌هاي استکبار جهاني، چراغ هدايتي براي مقاومت در منطقه و جهان اسلام است تا با تکيه بر ايمان، توکل و به برکت خون شهداي عزيز مقاومت، دست تجاوزگر دشمنان را از سرزمين‌هاي اسلامي کوتاه نمايد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان يکي از اولين و اساسي‌ترين نهادهاي انقلابي با در هم آميختن ولايت مداري، معنويت، دانش، آمادگي رزمي، تخصص، حفظ "روحيه انقلابي" توانسته قله هاي افتخار را يکي پس از ديگري فتح کند و از اين رهگذر بايد گفت؛ جايگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت هاي بي شمار جان بر کفان اين نهاد انقلابي در طول 8 سال دفاع مقدس بر کسي پوشيده نيست.  
اگر امروز استکبار جهاني نمي‌تواند حتي در ذهن خود خيال تعرض به خاک مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشته باشد، از اقتدار معنوي سپاه و قدرت تسليحاتي است که در سايه اتحاد و همدلي با ديگر مجموعه‌هاي نظامي اعم از ارتش دلاور و فراجا غيور به دست آمده است.
اين نهاد انقلابي در اوج اقتدار و صلابت در تمامي عرصه‌ها، در کنار ساير نيروهاي مسلح به سان دژ مستحکم ملت ايران عمل کرده و نقش کليدي خود در شکست و خنثي‌سازي توطئه‌ها و تهديدات گوناگون بيگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌هاي مختلف جنگ‌هاي سخت و نرم را همواره ايفا نموده است و اين صلابت و کار آمدي مورد اعتراف دوستان و حتي دشمنان انقلاب مي باشد.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي و سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني، سالروز تشكيل سپاه پاسداران را به همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه‌‌ساز اين نيروي انقلابي تبريك و تهنيت عرض کرده و توفيقات روز افزون را در سايه اتکا به قدرت لايزال الهي و عنايات امام عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف و نايب بر حق ايشان امام خامنه‌اي (مدظله العالي) براي اين نهاد انقلابي و مردمي مسئلت دارم.
سردار " محمد رضا ميرحيدري" فرمانده انتظامي استان قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار