خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

مرگ مرد میانسال همدانی در کارگاه کارتن‌سازی

همدان-روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: بر اثر وقوع یک مورد حادثه کار در یک کارگاه کارتن‌سازی در علی آباد فرهنگیان، یک مرد میانسال جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۵۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

مرگ مرد میانسال همدانی در کارگاه کارتن‌سازی

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن‌سازی بر روی فرد در علی‌آباد فرهنگیان، یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است، افزود: نیروهای آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رهاسازی کردند.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخته بود، خطاب به همشهریان گفت: در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است حتما با عوامل آتش نشانی تماس گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار