سردار مسلمی: قریب به بیست هزار نفر از ورزشکاران استان مازندران در هشت رشته ورزشی در این دوره از المپیاد حضور پیدا کردند که امروز شاهد اختتامیه ی این دوره از المپیاد هستیم.
کد خبر: ۹۵۹۴۰۳۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در حاشیه ی آئین اختتامیه مرحله نهايي اولین المپیاد ورزشی، فرهنگي و علمی پایگاه های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان گفت: با تعامل، هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان برای اولین بار المپیاد ورزشی، فرهنگي و علمی با همکاری اداره کل ورزش جوانان و ادارات تابعه و هم چنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نواحی از حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار شده است.

سردار مسلمی افزود: قریب به بیست هزار نفر از ورزشکاران استان مازندران در هشت رشته ورزشی در این دوره از المپیاد حضور پیدا کردند که امروز شاهد اختتامیه ی این دوره از المپیاد هستیم.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری این المپیاد در سالهای آتی با وجود این هم افزایی و تعامل خبر داد و بیان داشت: ان شالله با بهره گیری از ظرفیت جوانان استان بتوانیم راه شهدا و این شهید عزیز را که آرمان انقلاب اسلامی است ادامه دهیم و راه و منش آنان سعادت دنیوی و اخروی همه جوانان را فراهم می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار