مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل:

جامعه کار و تولید دارالارشاد اردبیل ۱۸۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

کد خبر: ۹۵۹۴۴۸۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

جامعه کار و تولید دارالارشاد اردبیل ۱۸۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: قشر وفادار و بی‌ادعای جامعه کار و تولید افتخار دارند ۱۴ هزار شهید در کشور و ۱۸۷ شهید در استان دارالارشاد اردبیل تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

عزیز نظرزاده افزود: در سال ۱۴۰۲ در راستای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان با برگزاری یادواره های شهدای در واحد های تولیدی و صنعتی، یادواره های خانگی در منازل شهدای کارگری ،اجلاسیه شهرستانی و نهایتاً برای اولین بار اجلاسیه استانی شهدای جامعه کار و تولید با حضور انبوه و پرشور جامعه کار و تولید و مسئولین ۲۲تیر ماه برگزار گردید.

سرهنگ نظرزاده با بیان اینکه هر ساله شهید شاخص قشر جامعه کار و تولید کشور انتخاب می‌شوند و تمامی برنامه‌ها با یاد و خاطره این شهدای عزیز انجام می‌شود تاکید کرد: شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور در سال ۱۴۰۳ شهید والامقام اسداله ابراهیمی هستند.

گفتنی است، اسدالله ابراهیمی متولد ۱۳۵۱ از جهادگران عرصه کار و تولید شرکت پارس خودرو در ۲۷ خرداد سال ۹۵ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید، در حالی که پیکرش برای همیشه در منطقه ماند و تروریست‌های جبهه النصره از تحویل پیکر مطهر شهید خودداری کردند. تنها مزار یادبودی به نام وی در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران اختصاص یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار