خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق هیمنه ی پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و فرزند نامشروع غرب در سطح خاورمیانه و در سطح جهان بی آبرو شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن هفته عقیدتی و روز معلم نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه برگزار شد.

در این نشست امام جمعه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت هفته معلم و تقدیر از مقام معلم اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که خداوند در قرآن استفاده می کند وعده دادن به انسانهاست و این شامل وعده دفاع، وعده دستگیری، وعده پاداش، وعده آخرت، وعده بهشت و غیره در قرآن کریم بوده است. می بینیم خداوند به حضرت موسی مأموریت داد تا فرعون را هدایت کند و در ادامه خداوند به حضرت موسی وعده داد همانا من شما را می بینم و حمایت می کنم.

او افزود: امامان و پیامبران به وعده های الهی اعتماد و ایمان داشتند و وارد میدان عمل می شدند و در واقع مومن واقعی کسی است که به وعده خدا ایمان دارد.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه شیطان هم به انسان وعده می دهد، گفت: همچنان که در سوره مبارکه ابراهیم آیه 22 ، شیطان به انسان ها می گوید: خدا به شما وعده داد وعده راست، من هم به شما وعده دادم و هیچ سلطه ای بر شما نداشتم و شما به وعده من عمل کردید و به وعده خدا عمل نکردید، پس مرا سرزنش نکنید خودتان را سرزنش کنید.

اشرف تصریح کرد: امروز می بینیم که در عرصه بین المللی در واقع یک معجزه اتفاق افتاده و آن طوفان الاقصی و وعده صادق بوده است که موجب فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی شد و رژیم منحوس صهیونیستی و فرزند نامشروع غرب در سطح خاورمیانه و در سطح جهان بی آبرو شد.

 او خاطرنشان کرد: امروز همه شاهدیم که در دانشگاه ها و در قلب آمریکا فریاد عدالت خواهی و دفاع از مردم مظلوم غزه طنین انداز و متاسفانه اعتراضات دانشجویان توسط مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی به صورت وحشیانه سرکوب می شود.

امام جمعه سرخه در خاتمه گفت: امروز عزت و سربلندی انسانها در سایه توکل و اعتماد به خداست و توکل رمز موفقیت مسلمین جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار