زنجان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی ( عج) استان زنجان در بین رزمندگان تیپ مستقر در پایگاههای مرزی شمالغرب حضور وبا آنان گفت وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱

پاسداران مایه افتخار دیار علوی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان حجت الاسلام محبعلی احدی با پاسداران تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) مستقر در منطقه سردشت در شمالغرب کشور دیدار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پاسداران بی نظیر و مایه افتخار دیار علوی هستند، گفت: تیپ سرافراز و همیشه پیروز استان زنجان همواره در سنگر‌های مختلف جهاد از دفاع مقدس تا حرم و وطن خوش درخشیده و موجب فخر و مباهات زنجانی ها بوده است.

 

حجت‌الاسلام احدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ با بیان اینکه رزمندگان تیپ زنجان در سنگر‌های دفاع از امنیت و عزت ایرانی اسلامی در مناطق صفر مرزی مستقر شده است، افزود:  این عزیزان مقتدرانه و پرصلابت در مناطق صعب العبور و صفر مرزی در حال تامین و حفظ امنیت مرز‌ها هستند تا مردم ما در روستا‌ها و شهر‌ها در امنیت و آسایش باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان از ایثار و مجاهدت‌های آنان در راه پاسداری و دفاع از امنیت پایدار مرز‌های ایران اسلامی و نیز آسایش و عزت مردم قدردانی کرد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار