همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، جمعی از کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور بر مزار شهید گمنام بوستان شهدای دل آذر قم با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام با حضور بر مزار مطهر شهید گمنام بوستان شهدای آذر، با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان بستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و توجه به امر ولی، همان وظیفه ای است که شهدا از ما خواسته اند.
حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه داد : بازخوانی وصیت نامه شهدا، حرکت روبه جلوی ما را در مسیر بندگی خدا به معنی حقیقی کلمه روشن و مشخص می کند.
وی افزود: شهدا امامزادگان عشق‌اند و این فرزندان روح الله به ندای امام بزرگوار (ره) لبیک گفته و سر به آستان دوست نهادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام خاطرنشان کرد: حضور شهدا، بویژه شهدای گمنام در پارک ها، دانشگاه ها ارگان ها و هر محلی که رفت و آمد مردم دارد باعث برکت آن محل شده است.
حاج حسین مهره ساز فرمانده پایگاه بسیج شهدای آذر هم در این محفل شهدایی گفت: از زمانی که شهید خوشنام در بوستان شهدای آذر دفن شد برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار می‌شود و عاشقان بسیاری از شهرها و استان های دیگر برای گرفتن حاجت و تجدید پیمان در این مکان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار