همزمان با آغاز روز معلم؛

زنگ سپاه معلم در مدارس میانه، طنین‌انداز شد

تبریز- زنگ سپاس معلم با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه عفاف میانه، نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۱۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

زنگ سپاه معلم در مدارس میانه، طنین‌انداز شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، فرماندار میانه در آیین زنگ سپاس معلم، خواستار توجه ویژه معلمان به تربیت دانش آموزان در کنار علم آموزی شد.

   محمدباقر هنربر با تبریک روز معلم به معلمان و اساتید و قدردانی از زحماتشان، با اشاره به نقش مهم و موثر آنان در تربیت افرادی شایسته برای جامعه، از معلمان خواست تا در کنار آموزش، در زمینه تربیت و پرورش دانش آموزان نیز توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

   هنربر با بیان اینکه در جامعه اسلامی ایران، باید فرزندانی انقلابی، متدین و وطن‌پرست، پرورش یابند و معلمین در پرورش چنین انسانهایی نقش مستقیم و موثری ایفا می کنند، افزود: با زحمات و دغدغه‌مندی معلمان دلسوز بوده است که امروز جوانان دانشمند ایرانی، کشورمان را به قله‌های بلند اقتدار علمی، فنی، ورزشی و نظامی رسانده‌اند.

   فرماندار میانه با اشاره به عملیات غزرورآفرین وعده صادق، گفت: این عملیات، ایران را بیشتر از گذشته به دشمنی که هرگز چشم دیدن پیشرفت کشورمان را ندارد، شناساند و دشمنان هیچگاه باور نمی‌کردند که ایرانی روزی به این جایگاه برسد و دانش‌آموزان نیز باید با راهنمایی معلمان عزیز، این روحیه انقلابی و جهادی که یادگار و درس ارزشمند شهدا و ایثارگران است را حفظ و تقویت کنند.

   صبح امروز با حضور مسئولینی از سپاه، آموزش و پرورش، فرماندار و اعضای شورای تامین و شورای اداری، و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان، زنگ “سپاس معلم” در مدرسه دخترانه عفاف میانه نواخته شد.

   گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از معلمان نمونه و پیشکسوت و همچنین از مادر گرامی شهیدان علی و محمد بزرگر تجلیل گردید.

ارسال نظرات