خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تفکر شهید مطهری او را ماندگار کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۸۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهادی موسوی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: شهید مطهری پاره تن حضرت امام راحل بود و آن هم به خاطر بزرگی و عظمت علم شهید مرتضی مطهری بود.
وی افزود: علت نام‌گذاری روز شهادت استاد شهید مطهری به‌عنوان روز معلم، فقط به خاطر علم او نیست، بلکه به خاطر تفکر شهید مطهری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: سه ویژگی مهم در این استاد بزرگ است که باعث مانایی این شهید و ماندگاری آثار او شده است.
موسوی بیان کرد: اخلاص، زمان‌شناسی و نیاز شناسی از جمله ویژگی‌های برجسته شخصیت شهید مطهری است که باعث ماندگاری این شهید علامه شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در جامعه اسلامی به مربیان و معلمانی از جنس شهید مطهری نیاز داریم. تا باعث ساخته‌شدن جوانان و جامعه اسلامی شویم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: این روز در سپاه به‌عنوان روز عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است، چراکه بتوانیم از معنویت شهید مرتضی مطهری استفاده کنیم.
موسوی اظهار کرد: چنانچه خود شهید مطهری می‌فرمایند فرق علم‌آموزی و مبارزه با بی‌سوادی در اسلام و غرب در این است که غرب فقط سواد را به خاطر سواد می‌خواهد ولی اسلام فقط به خاطر علم نمی‌خواهد، بلکه به خاطر معنویتی که در علم‌آموزی است و ارزشی که به این معنویت قائل است، دنبال مبارزه با بی‌سوادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار