وصیت‌نامه شهید«خلیل ملاطاهری»؛

دست از پشتیبانی ولایت‌ فقیه برندارید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید«خلیل ملاطاهری» آمده است: مسیر حق را انتخاب کنید و در جهت انقلاب و پیروی از خط امام (ره) حرکت کنید. به جان امام (ره) دعا کنید و دست از پشتیبانی روحانیت و ولایت‌ فقیه بر ندارید.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «خلیل ملاطاهری» چهارم فروردین‌ماه سال 1340 در روستای دربند شهرستان خمین متولد شد. شش ساله بود که به مدرسه رفت و تا سوم دبیرستان به تحصیل ادامه داد. پس از مدتی بنا به سنت الهی و سفارش پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به تشکیل خانواده پرداخت. قبل از انقلاب تلاش فراوانی در راه پیروزی انقلاب اسلامی کشید تا امیدها برآورده شد و نهضت مردم ایران به پیروزی رسید.

بعد از انقلاب او با افتخار عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌شد. با آغاز جنگ تحمیلی خلیل مثل دیگر دوستانش برای اثبات صداقت انقلابی و ایمان اسلامی‌اش، داوطلبانه به جبهه شتافت. دو ماه بود که در جمع مدافعان اسلام حضور داشت که عملیات بیت‌المقدس شروع شد و او در آن زمان که فرمانده گروه اعزامی از شهر خمین بود، در عملیات آزادسازی خرمشهر با رمز یا علی‌ بن ‌ابی‌طالب(علیهما السلام) شرکت کرد و پس از رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌شمار، به معراج شهادت بال گشود و به میهمانی خدا رفت. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:
از شما می‌خواهم که در زندگی، مسیر حق را انتخاب کنید و در جهت انقلاب و پیروی از خط امام (ره) حرکت کنید. به جان امام (ره) دعا کنید و دست از پشتیبانی روحانیت و ولایت‌ فقیه بر ندارید و از شما می‌خواهم که سلاح خونین و بر زمین افتاده مرا، به دوش بگیرید و جای خالی مرا پر کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار