مدیر موسسه بین المللی طلیعه ظهور مهدویت:

ناامیدسازی اقتصادی از حلقه‌های اصلی تهاجم‌های شیطان است

مدیر موسسه بین المللی طلیعه ظهور مهدویت با اشاره به تهاجم‌های بی‌امان شیطان بر قلب انسان وساحت ولایت و امامت اظهارکرد: نا امیدی بویژه ناامیدسازی اقتصادی از حلقه‌های اصلی تهاجم‌های شیطان است.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

ناامیدسازی اقتصادی از حلقه‌های اصلی تهاجم‌های شیطان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر حیدری کاشانی مدیر موسسه بین المللی طلیعه ظهور مهدویت پیش از ظهر امروز در جمع پایوران و سربازان سپاه قدس گیلان با اشاره به فراوانی آیات قرآن کریم و روایات ،شیطان شناسی و شیطان ستیزی را از موضوعات مهم دانست و گفت: رسالت و ماموریت اصلی بیش از هر زمان دیگری شیطان شناسی و شیطان ستیزی است .

 

 وی افزود: با نظر به اهمیت موضوع، ۶۰رشته شیطان شناسی در مقطع دکتری و فوق دکتری در دانشگاه بین المللی مهدویت ضرورت دارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند رحمان با آیات شانزدهم و هفدهم سوره اعراف از تهاجم‌های بی‌امان شیطان بر قلب انسان وساحت ولایت و امامت پرده‌برداری می‌کندگفت :نا امیدی بویژه نا امیدسازی اقتصادی از حلقه های اصلی تهاجم های شیطان است .

 

وی اضافه کرد:در مقابل تهاجم شیطانی با توجه به تاکیدات اهل بیت ع و رهبران الهی امیدوارسازی جامعه انسانی مهم است .

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی بحث بهشت شناسی، دوزخ شناسی ، ابدشناسی را در مقابل تهاجم شیطانی متذکر شد وگفت:برخورد منفعالانه دربرابر تهاجمات دشمن درست نیست بلکه باید از حربه های از جنس حربه دشمن مسلح بود.

 

 وی خاطر نشان کرد: استقلال اقتصادی و کسب مال حلال بدون وابستگی و دلبستگی به دنیا خوب است .

 

 این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید به استفاده از روش های جدید در حوزه حجاب و عفاف در جامعه، برهنگی انسان را از دیگر تهاجمات شیطان بیان کردو گفت : دشمن با گرفتن انسانیت، حقیقت،اخلاق ، دین و ایمان او در حقیقت در تلاش برای از بین بردن حیا درجامعه است

 

وی جهاد تبیین از سوی عالمان دینی را در مقابل با شبهه سازی دشمن در واجب عفاف وحجاب ضروری دانست و اظهار کرد:در معارف دین خدا و شبهاتی که از سوی دشمن مرتب در حال تزریق شدن است باید معرفت و بصیرت دینی عمیق داشته باشیم .

مدیر موسسه بین المللی طلیعه ظهور مهدویت با اشاره به قتل عام صیهونیست ها در جنگ با مردم غزه ، آنها را در نزد خدا یهودی انحرافی و ناشکرترین امت عالم بیان کرد و گفت : صیهونیست با وقاحت تمام با قتل عام کودکان و معصوم خوی شیطانی خودرا به نمایش گذاشته اند.

 وی با اشاره به تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا از اقتدار نظام،درایت رهبری معظم انقلاب و جهانی شدن بیداری اسلامی گفت و اظهار کرد:دشمن با دست خود و توطئه‌های های فراوان در جنگ با مردم غزه و حمله به کنسولگری در حال نابودی خود است .

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی در پایان با اشاره به جهادتبیین و بصیرت افزایی، استقامت،اتحاد،عزت،عظمت و صلابت جبهه مقاومت را با رهبری معظم انقلاب و انتقال پرچم به دست صاحب اصلی اش را مورد تاکید قرارداد.

ناامیدسازی اقتصادی از حلقه‌های اصلی تهاجم‌های شیطان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار