مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای در تبیین و معرفی فعالیت‌های جهادی، گفت: خبرنگاران با بازتاب فعالیت‌های جهادی سفیران امید باشند.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، همزمان با برگزاری تور فرهنگی رسانه‌ای سازمان بسیج سازندگی، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در این تور جهادی، اظهار داشت: جهادگران بسیجی در عین گمنامی و بر اساس اصل ارزشمند خدمت بی منت پای کار خدمت به اقشار کم برخوردار جامعه هستند و تلاش می‌کنند عشق و امید در جامعه بیافرینند.
خبرنگاران با بازتاب فعالیت‌های جهادی سفیران امید باشند
وی با اشاره به تلاش دشمنان در جهت القاء روحیه یأس و ناامیدی در جامعه، افزود: خبرنگاران ضمن اینکه می‌توانند خود نسبت به تشکیل گروه‌های جهادی اقدام کنند می‌توانند با اطلاع رسانی به موقع ضمن خنثی کردن تبلیغات و سیاه نمایی رسانه‌های بیگانه، عضوی از زنجیره امید آفرینی گروه‌های جهادی شوند و فرهنگ فعالیت‌های جهادی را در سطح جامعه نهادینه سازند.

فلاحتکار با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادی بستر ساز مشارکت حداکثری مردم در رفع مشکلات کشور است، خاطر نشان کرد: رسانه با معرفی فعالیت‌های جهادی و نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه می‌توانند بستر ساز مشارکت و تعامل جمعی جهت رفع مشکلات و تحقق ایران قوی و سربلند سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها