خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج:

خبرگزاری بسیج، مرجع اخبار الگومحور و میدان‌دار اخبار امیدآفرین در کشور می‌شود

مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: با راه‌اندازی ۳۲ دفتر استانی و بیش از ۵۴۰ دفتر شهرستانی، به سمت رونمایی از بزگترین شبکه ارتباطی رسانه‌ای تا سطح همه شهرستان‌های کشور در حرکت هستیم.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۰۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

خبرگزاری بسیج، مرجع اخبار الگومحور و میدان‌دار اخبار امیدآفرین در کشور می‌شود

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «امیرمحمد نیک‌آمال» مدیرعامل خبرگزاری بسیج، امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) طی سخنانی در کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی و خبرنگاران بسیجی استان خوزستان عنوان کرد: خبرگزاری بسیج، رسانه‌ای تخصصی است که یکی از اهداف آن پرداختن به موضوعات امیدآفرین و روایت‌گریِ پیشرفت‌های کشور است. 

وی گفت: راهبرد خبرگزاری بسیج در سه حوزه الگومحوری، عرصه‌محوری و جغرافیامحوری تعریف می‌شود و اولویت ما شناسایی و پردازش محتوایی سوژه‌ها بر اساس این سه راهبرد اصلی است

نیک آمال با اشاره به راهبرد الگومحوری خبرگزاری بسیج گفت: در این راهبرد، سبک زندگی و علل موفقیت افراد شاخص و نخبگان در قالب‌های مخاطب‌پسندِ خبری و محتوایی، تولید و منتشر می‌شود.

وی در ادامه، پرداختن به برخی از طرح‌ها همچون اقدامات شاخص محرومیت‌زدایی، نهضت خدمات مومنانه، میز خدمت، طرح استاد شاگردی، اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی و ... از سوی خبرگزاری بسیج را به عنوان مصادیقی از اجرای راهبرد عرصه‌محوری توصیف کرد و با تشریح یک مورد از آن‌ها گفت: اردوهای پیشرفت و آبادانی، موجب خنثی‌سازی تبلیغات منفی و خباثت‌های دشمنان می‌شود و معرفی میدانی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور، انگیزه، شوق و غرور نوجوانان و جوانان ما را برمی‌انگیزد.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج، انعکاس هنرمندانه‌ی محتوای خبری از طرح‌هایی با موضوعات محلات کرامت، قطب‌های اقتصاد مقاومتی، مساجد و پایگاه‌های اسوه را، از جمله مصادیق راهبرد سوم خبرگزاری بسیج یعنی جغرافیامحوری دانست.

وی گفت: با چشم‌انداز پیش‌بینی شده در خبرگزاری بسیج به سمت مرجعیت اخبار الگومحور و امیدآفرین در کشور شتاب می‌گیریم؛ همچنین اعتقاد ما این است که رسانه‌ای موفق است که نیازها و علایق مخاطبان را مورد توجه قرار داده و با برنامه‌ریزی مشخص در جهت تحقق آنها بکوشد.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج در پایان گفت: با راه‌اندازی ۳۲ دفتر استانی و بیش از ۵۴۰ دفتر شهرستانی، به سمت رونمایی از بزگترین شبکه ارتباطی رسانه‌ای تا سطح همه شهرستان‌های کشور در حرکت هستیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار