مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج؛

شهید مغفوری الگویی برتر برای مسئولین روابط عمومی در سپاه و بسیج است

منصوری گفت: شهید عبدالمهدی مغفوری الگویی برتر برای مسئولین روابط عمومی ها علی الخصوص روابط عمومی در سپاه و بسیج است
کد خبر: ۹۵۹۹۰۴۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج همایش روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی ها نقش بسیار مهم و اثرگذاری را می توانند در مسأله جهاد تبیین ایفاء کنند و باید صدای ارزش های نظام و انقلاب باشند.

وی با اشاره به مؤکدات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت روابط عمومی، بیان کرد: خدمات سپاه و بسیج را مردم باید از طریق مجموعه روابط عمومی ها مطلع شوند.

منصوری در ادامه شهید عارف و جلیل القدر عبدالمهدی مغفوری را الگویی برتر برای مسئولین روابط عمومی ها علی الخصوص روابط عمومی در سپاه و بسیج دانست و اظهار کرد: در جنگ روایت ها، اولین ارائه پیروز میدان خواهد بود و روایت سازی های با تاخیر و لو اینکه با واقعیت همراه باشد مردم در پذیرش آن ها دچار تردید خواهند شد و این مسأله مهم نقش مسئولین روابط عمومی را سنگین تر میکند.

وظایفی که روابط عمومی ها بر عهده دارند زیاد است و چند مورد را کلام رهبر معظم انقلاب می توان مورد بررسی قرار داد:
«روابط عمومی ها باید همه آنچه را که می توان گفت در اختیار مردم بگذارند. به نظر من روابط عمومی ها باید مشخص کنند انتظار مردم و دستگاه ها از آنان چیست؟ باید با مردم صادقانه رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود. یعنی دور از اغراق و بدون قصد سرگرم کردن مردم با آنها ارتباط برقرار کرد»

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج همچنین گفت:روابط عمومی ها پل ارتباطی هر نهاد و سازمانی با مردم هستند، و هر چه این پل محکمتر و مورد اعتماد تر باشد رابطه مردم با اون سازمان قوی تر خواهد شد و در کنار آن نقش مهمی در جنگ روایت ها و بیان واقعیت ها دارند.

گفتنی است که همایش روز روابط عمومی و ارتباطات در محل سپاه فهرج با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، جانشین سپاه، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه و جمعی از مسئولان روابط عمومی پایگاه های مقاومت بسیج برگزار گردید و در پایان این همایش از مسئولین روابط عمومی برتر در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار